Katalogi stron internetowych to łatwy i niedrogi sposób na promocję witryny w sieci. Umieszczenie w takim katalogu adresu strony firmy pozwala na skuteczne wypromowanie jej w internecie, a przez to – na zdobycie nowych klientów.
Czym są katalogi stron www?
Katalogi stron to nic innego jak zbiór domen stron internetowych umieszczony na jednej witrynie – katalogu. Listy te stanowią swego rodzaju przewodniki po sieci. Każda pozycja umieszczona w katalogu zaopatrzona jest zbiorem najważniejszych informacji na jej temat. Dzięki temu osobom zainteresowanym odnalezieniem określonego contentu, towaru czy usługi takie katalogi firmowe umożliwiają zapoznać się z zasobami internetu w tym zakresie w łatwy i wygodny sposób. Firmowe katalogi umożliwiają także pozyskanie wartościowych linków, co bezpośrednio przekłada się na sukces w zakresie SEO.
Właścicielami takich katalogów są osoby z doświadczeniem, które wiedzą, jak poprawnie i skutecznie wypozycjonować spis katalogów. Każdy z katalogów powinien posiadać własny adres IP i być w pełni zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych. Nie powinny zawierać spamu, stron bezwartościowych i powtórzeń. To bardzo istotne, aby witryna nie utraciła wartości w oczach wyszukiwarki. Dlatego wybierając katalog stron firmowych warto zwrócić uwagę na dorobek i doświadczenie dewelopera.
Katalogi firmowe – dla kogo?
Katalogi firmowe to świetne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, który posiada własną witrynę www i chcę ją spopularyzować, a przez to rozkręcić swoją działalność. Umieszczenie swojej domeny w katalogu pozwala pozyskanie dobrej jakości linków, a także pozwala w kilku zdaniach przedstawić się potencjalnym klientom.