Każdy kto chce dobrze promować swoją firmę powinien zainwestować w napoje reklamowe. Podczas każdej konferencji dobrze jest posiadać wodę, która zawiera etykietę naszej firmy. W ten sposób możemy łatwo zareklamować naszą markę oraz zdobyć nowych klientów.
Pić musi każda osoba na tym świecie, dlatego dobrze jest zadbać o to, żeby składniki, z którego stworzony był napój były najwyższej jakości. Nie należy kupować najtańszej wody oraz tanich soków, ponieważ w ten sposób możemy stworzyć antyreklamę zamiast promocji. Warto pamiętać, żeby każde działanie marketingowe dokładnie przemyśleć i brać pod uwagę czynniki zewnętrzne. Nie wszyscy na przykład mogą tolerować napoje z logo i dla niektórych może to być zbyt agresywna forma promocji.
Dla takich ludzi właśnie dobrze wykonać etykiety minimalistyczne, które będą przemycać pewną treść, ale nie w sposób oczywisty. Najlepsza reklama to taka, której nie widać na pierwszy rzut oka – dlatego często napoje reklamowe idealnie się do tego nadają. Dobrze jest zachwalać produkt, ale jeszcze lepiej, jeżeli dokładnie ten produkt poznaliśmy i mamy o nim jakieś pojęcie. Nie ma większego sensu polecenia produktów, z których sami nie korzystaliśmy, ponieważ w ten sposób mamy małe pojęcie o tych rzeczach. Musimy także wziąć pod uwagę ile osób będzie na naszej konferencji, żebyśmy przygotowali odpowiednią liczbę butelek. Nie chcemy przecież, żeby dla kogoś zabrakło butelki wody lub napoju.
Świetnym sposobem jest także własna produkcja napojów oraz nektarów owocowych. Nie jest to wybitnie ciężkie do zrobienia, ale za to zdecydowanie potrafi przynieść bardzo duże efekty w postaci świetnego smaku oraz korzyści dla zdrowia.