Wiele firm dwoi się i troi, aby klienci mieli jak najbardziej pozytywne skojarzenia z daną marką. Jak ocieplić wizerunek firmy i sprawić, by klienci chętnie do niej wracali, niezależnie od profilu działalności? Sama branża w pewien sposób określa już, jakie zachowania są pożądane, a jakie nie mają racji bytu. Dla przykładu: trudno wyobrazić sobie, że zakład pogrzebowy jest reklamowany przez rodzinę, która wybucha radosnym śmiechem. Za to przy reklamie zabawek dziecięcych śmiech jest jak najbardziej mile widziany i świadczy o tym, że zabawki spełniają swoją rolę.
Produkt i jego otoczka
Kiedy zamawiamy produkty ze sklepów internetowych, zwracamy uwagę nie tylko na jakość samego zamawianego produktu, ale też na całą otoczkę. Produkt i jego otoczka – to składa się na całkowitą, pełną ocenę sklepu. Do otoczki można zaliczyć na przykład czas oczekiwania na produkt – warto zauważyć, że tutaj nie tylko sklep ma na to wpływ, bo wiele leży też po stronie firmy kurierskiej, która nie zawsze staje na wysokości zadania. Otoczka to także sposób pakowania – jeśli jest solidny, paczka zapewne dojdzie w całości, a sam produkt będzie nienaruszony. Bardzo miłym zwyczajem jest dołączanie do produktu karteczki z informacją, kto zapakował zamówienie. Daje to klientowi realne poczucie, że zamówieniem opiekował się żywy człowiek, który zrobił co w jego mocy, by wszystko wyszło perfekcyjnie.
Słodki upominek
Miłym zwyczajem jest też dołączanie czegoś słodkiego w gratisie – taką rolę pełnią cukierki z logo firmy. Krówki to cukierki wyjątkowe, które kojarzą się ze wspaniałymi chwilami z dzieciństwa. Z reguły u większości osób pojawia się obraz częstowania się słodyczami w rodzinnym domu, spędzania chwil z rodziną – przywoływane są same pozytywne wspomnienia. Poza tym sam słodki smak jest czymś co jest warte grzechu. Nie ma osoby, która oprze się tym wyjątkowym słodkościom. Krówki mogą być poddane personalizacji, a dokładniej – nie same krówki, a ich opakowanie. Bez trudu można dopasować je kolorystycznie do tego, jak marka prezentuje się wizualnie, można nadrukować niemalże dowolne elementy, można za pomocą słów zakomunikować klientowi to co chce się przekazać.
Przyjemność poprzez konsumpcję słodkości
Wybór cukierków z logo firmy jest jasny – będą to polskie krówki! Delikatne, ciągnące się, niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Krówki to szczególne słodycze, które przynoszą wyłącznie pozytywne wspomnienia. Krówki reklamowe będą świetnym gadżetem, który wywoła szczery uśmiech i radość u klientów. Logo na opakowaniu jasno pokaże, że firma idzie z duchem czasu. Takie krówki z logo firmy zapadną w pamięć klientom i z pewnością wpłyną na pozytywny odbiór marki. Pierwsza partia zamówionych krówek na pewno nie będzie ostatnią. Będzie to pewnego rodzaju wizytówka firmy. Tak wyeksponowane logo musi zapaść w pamięć odbiorców i budzić pozytywne skojarzenia. Każda firma robi co w jej mocy, by klienci byli zadowoleni i wracali. Zapewnienie przyjemności poprzez konsumpcję słodkości to zdecydowanie dobry kierunek.